1.Garantie 

De garantie start op het moment dat je de salon uitloopt tot 5 dagen na de behandeling. 

Dit betekent dat als er binnen 5 dagen na de afspraak klachten ontstaan.

Deze garantie is alleen geldig mits de klant de nagels goed heeft verzorgd; olien van de nagel riemen en een verzorgende handcreme. 

En de nagels niet als "gereedschap" heeft gebruikt; blikjes openmaken, stickers krabben, of de nagel er zelf aftrekken, vijlen, of de nagels in andere staat zijn (dan bij vertrek na de behandeling van mijn salon) dmv bijv nagellak of gellak 

 

2.Annuleren

Bij annulering binnen 24 uur (aan tijd van gemaakte afspraak) is dit kosteloos

Bij annulering binnen 12 uur (aan tijd van gemaakte afspraak) zijn hier kosten aan verbonden

Deze staan gelijk aan de gekozen behandeling

De kosten hiervan zijn 100 % 

Na betaling kan er een nieuwe afspraak worden gemaakt.

 

3. Ben je ziek? 

In geval van ziekte graag afspraak zo snel mogelijk te annuleren.

Je mag me altijd een berichtje sturen, ook na 21:00 uur.

Wij kijken dan samen naar een oplossing.

 

4. Vriend/vriendin mee? 

Als je mij van te voren inlicht is dit geen enkel probleem. 

 

5. Te laat

Ben je meer dan 15 minuten te laat? 

Dan kijken we samen naar een gepaste oplossing.

Het kan zijn dat bijv. french of nailart komt te vervallen ivm volgende klant.

De kosten hiervan zijn 50% 

 

6. No show

Laat je helemaal niks van je horen? 

Bij het niet nakomen van de gemaakte afspraak zijn hier kosten aan verbonden.

Deze staan gelijk aan de gekozen behandeling.

De kosten hiervan zijn 100%

 

7. Schade 

 

Miss Mani is niet aansprakelijk op het verlies, diefstal en of schade 

 

 

 

Bij het boeken van een afspraak ga je akkoord met de algemene voorwaarden